whitthomarchtir.blogg.se

Język angielski Referencyjny gatunek Bible Trivia App Game pełny hack internetowy patch zakupy 750 Monet jak włamać się 13

Kategori: Allmänt

patch zakupów 750 monet jak włamać się 13 Bible Trivia App Game

 

 

Bible Trivia App Game hack generator devices iphone

 

 

Ciekawostki biblijne to najlepsza zabawa, którą będziesz studiował Biblię! Zbieraj punkty za poprawne odpowiedzi i korzystaj ze specjalnych bonusowych przedmiotów, aby awansować w grze Wynik =2405 głosów krytyka =Podoba mi się gra, naprawdę sprawdza moją wiedzę biblijną, jednak nie podoba mi się, że nie można wyłączyć dźwięków, a zdjęcia są dość niejasne. Dotarłem do poziomu 49 i do tego momentu całkiem nieźle. Utknąłem tam, użyłem biblijnego odniesienia. Znalazłem odpowiedź, jednak kiedy wróciłem, aby ją wypełnić, nie mieli poprawnych liter. Słowo zawierało 3 b, a były tylko 2, nie szczęśliwe. 😕 Salem Communications data publikacji =2013-04-04 Odniesienie 4,7 z 5 gwiazdek.

 

 

Kommentera inlägget här: